نیازمندی های ترکیه

مدیریت آگهی ها

وبلاگ

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ 3768 بازدید
نیازمندی های ترکیه

چگونه پیش‌نمایشی از آگهی خود را مشاهده کنم؟

پس از آنکه آگهی خود را بر روی «دیوار ترکیه» ثبت کردید؛ می‌توانید با ورود به قسمت «حساب کاربری» و سپس از بخش «آگهی‌های من»، آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید. حال می‌توانید گزینه «پیش‌نمایش آگهی» را در صفحه مدیریت آگهی موردنظر مشاهده کنید.

چگونه آگهی خود را ویرایش کنم؟

شما پس از ثبت آگهی خود در هر مرحله‌ای قادر به ویرایش آگهی خود می‌­باشید. برای ویرایش آگهی می‌توانید از قسمت «حساب کاربری» که در سمت چپ نوار پایین صفحه قرار دارد وارد بخش «آگهی‌های من» شده و آگهی‌ای که قصد ویرایش آن را دارید، انتخاب نمایید. پس از انتخاب آگهی مورد نظر وارد بخشی تحت عنوان «مدیریت آگهی» می‌شوید که در بالای صفحه دیده می‌شود. در این بخش گزینه‌هایی از قبیل پیش‌نمایش آگهی، ارتقا، ویرایش، حذف، آمار و همچنین وضعیت آگهی مشاهده می‌شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، وضعیت آگهی موردنظر در حالت «منتشر شده» می‌باشد.

چگونه آگهی خود را ارتقا دهم؟

«دیوار ترکیه» برای جلب رضایت کاربران و کمک به بیشتر دیده شدن آگهی‌ها امکاناتی را برای آگهی قرار داده است که می‌توانید آگهی خود را با این امکانات ارتقا دهید. در صفحه‌ی آگهی‌های من، پس از انتخاب آگهی مورد نظر خود وارد صفحه مدیریت آگهی می‌شوید و می‌توانید گزینه «ارتقای آگهی» را مشاهده نمایید.

با انتخاب گزینه ارتقا می‌توانید امکاناتی که می‌توانید بر روی آگهی خود اعمال کنید را مشاهده می‌نمایید. گزینه نردبان، آگهی شما را به صدر لیست آگهی‌های کلی و دسته مربوطه در شهر موردانتخاب می‌برد. با انتخاب گزینه فوری، برچسب فوری بر روی آگهی شما نمایش داده شده و آگهیتان را متمایز می‌کند. گزینه فوری و نردبان نیز به صورت همزمان آگهی را با برچسب فوری به صدر لیست آگهی‌ها می‌برد. در صورتی که موعد انقاضی آگهی شما نزدیک باشد، گزینه تمدید برای آگهیتان فعال خواهد شد. با انتخاب گزینه تمدید و نردبان نیز می‌توانید علاوه بر تمدید آگهی، آن را به صدر لیست بازگردانید.

چگونه آمار بازدید آگهی خودم را مشاهده کنم؟

پس از آنکه آگهی شما بر روی «دیوار ترکیه» منتشر شد، شما می‌توانید با ورود به قسمت «حساب کاربری» و سپس از بخش «آگهی‌های من»، آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید در پایین صفحه آماری از بازدیدهای انجام شده از آگهی شما قابل مشاهده است.

چگونه آگهی خود را حذف کنم؟

شما می‌توانید آگهی خود را که در صف بررسی می‌باشد و یا بر روی «دیوار ترکیه» منتشر شده است، در هر زمانی حذف نمایید. برای حذف آگهی خود از قسمت «حساب کاربری» وارد “آگهی‌های من” شده و سپس آگهی‌ مورد نظر خود را که قصد حذف آن را دارید را انتخاب نمایید، صفحه‌ای مانند صفحه زیر به شما نمایش داده خواهد شد.

در این قسمت گزینه حذف را انتخاب کرده و پس از انتخاب دلیل خود اقدام به حذف آگهی خود نمایید.

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

00905382359579